Doświadczenie zawodowe:
01.2008-12.2008
-
Specjalista ds. Personalnych
- prowadzenie dokumentacji personalnej
(prowadzenie ewidencji czasu pracy, statystyk urlopowych,
wypisywanie umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy,
- prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji pracowników
- współpraca z firmami doradztwa personalnego oraz biurami karier
zakresie rekrutacji na stanowiska specjalistyczne i kierownicze
- nadzorowanie procesu przyjęcia i adaptacji nowych pracowników,
w tym obiegu wszelkich niezbędnych dokumentów
- wprowadzenie i koordynacja systemu opieki medycznej dla pracowników firmy
- współpraca z agencjami pracy tymczasowej
- udział w sesjach Assessment Centre
- tworzenie regulaminów: pracy, organizacyjnego, wynagrodzeń
- tworzenie struktury organizacyjnej firmy,
zakresy obowiązków dla pracowników, poszczególnych działów
- PR wewnętrzny firmy, organizowanie wyjazdów firmowych, wspólnych wyjść
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL